Löytyi {{ suggestionResult.MatchCount }} tulosta

Usein kysyttyä

Usein kysyttyä

Täältä löydät vastaukset yleisimpiin kysymyksiin. Lisätietoja saat asiakaspalvelustamme.

Löytyvätkö myytävänä olevat tuotteet myös Expert-myymälöistä?

Kyllä. Nettikaupan tuotteet löytyvät pääsääntöisesti myös Expert-myymälöistä, jollei tuote ole tilapäisesti loppunut varastosta. Tuotevalikoima saattaa kuitenkin vaihdella myymäläkohtaisesti.

Onko tuotteen hinta sama netissä ja Expert-myymälöissä?

Tuotteen hinta verkkokaupassa saattaa erota myymälän hinnoittelusta. Expertin ajankohtaisessa televisio- ja lehtimainonnassa olevat tuotteet ovat kuitenkin aina lähtökohtaisesti samanhintaisia sekä internetissä että Expert-myymälöissä.

Voitteko lisätä tilaukseeni tuotteita jälkikäteen?

Voit lisätä tilaukseesi tuotteita jälkikäteen sähköpostitse (asiakaspalvelu[a]expertasa.fi) tai soittamalla numeroon 020 7100 670 ja ilmoittamalla nimesi, alkuperäisen tilauksesi numeron ja mitä haluat tilaukseen lisättävän.

En löydä haluamaani tuotetta?

Toimitamme lähes kaikkia edustamiemme maahantuojien ja tuotemerkkien tuotannossa olevia malleja. Nettikaupassa on esillä vain osa valikoimaamme. Jos siis et löydä etsimääsi, käy lähimmässä Expert-myymälässä tai laita sähköpostia osoitteeseen asiakaspalvelu[a]expertasa.fi ja teemme Sinulle tarjouksen kyseisestä tai vastaavasta tuotteesta.

Myyttekö kodinkonepaketteja?

Expert on Suomen suurimpia kodinkonepakettimyyjiä. Kodinkonepakettitarjousta voit pyytää Ota Yhteyttä- osiosta löytyvällä lomakkeella tai lähettämällä yhteystietosi sähköpostitse asiakaspalvelu[at]expertasa.fi. Expert-myymälän asiantuntija ottaa Sinuun yhteyttä ja laatii Sinulle henkilökohtaisen tarjouksen. Toimitamme paketteja koko maahan, täysin takuin ja erittäin kilpailukykyisin hinnoin.

Mitä teen vanhalle koneelleni? Paljonko veloitatte sen poisviennistä?

Mikäli valitset toimitustavaksi myymäläostoksesi yhteydessä Expert Kotipalvelun, viemme tarvittaessa kotiinkuljetuksen yhteydessä vanhan koneesi pois edullisesti. Säästyt näin kuljetukselta ja ongelmajätemaksulta. Kotipalvelun saatavuus vaihtelee paikkakunnittain.

Voit myös viedä vanhan laitteesi suoraan lähinpään kierrätyspisteeseen. Kierrätyspisteet eivät veloita mitään laitteen vastaanotosta. Lähimmän kierrätyspisteesi löydät http://www.serty.fi.

Sisältyykö hintoihin kierrätysmaksu?

SER-Kierrätysmaksu sisältyy hintoihin.

Mihin antamiani henkilö- ja yhteystietoja käytetään?

Antamasi yhteystiedot siirretään Expert ASAn asiakasrekisteriin, jonka perusteella annamme hyville asiakkaillemme erilaisia etuja ja rajatulle ryhmälle tarkoitettuja erikoistarjouksia. Halutessasi voit kieltää tietojesi käytön näihin markkinointitarkoituksiin, jolloin emme ole yhteydessä sinuun. Halutessasi poistamme tietosi rekisteristä kun ilmoitat siitä meille. Asiakasrekisteristä pystytään myös tulostamaan uudestaan mm. takuukuitit, mikäli alkuperäinen kuitti on hukkunut. Rekisteriselosteemme löydät valikosta toimitusehdot.

Tilasin useamman tuotteen mutta paketissa on vain yksi. Miksi?

Pyrimme toimittamaan tilauksen aina kerralla mutta poikkeustapauksissa tuotteet saatetaan lähettää useamma erässä. On mahdollista että kaikkia tuotteita ei ole kerralla samassa toimitusvarastossa.